01 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012.....

Assalammualaikum wbrkt....
Selamat menyambut tahun baru kalendar melayu :). 2012.Masing2 mesti ada azam baru dan aku yakin setiap tahun setiap orang ada azamnya sendiri.Paling tidak pun sambung azam thn lepas yg tk menjadi ek hehehehe....Aku tk tau nak kelaskan diri aku di kelas yg mana kerana seumur hidup aku,aku tk pernah tanam azam setiap jumpa tahun baru hahahaha....mungkin aku antara org2 yg tercicir kot huhuhu...Yg berazam dan laksanakan azam mereka dgn jayanya aku ucapkan tahniah la yer kerana kamu lah antara org2 yg berjaya.Kekadang ada juga yg berazam tapi langsung tak ingat azam sendiri bila dh lepas thn baru hehehe yg  mcmni aku rasa baik tak yah berazam huhuhu....apa2 pun kan diri sendiri ek...buat apa nak ikut org kan hahahah ada aku kisah hahaha...teringat aku kat kawan keje yg dh berenti bila sebut "ada aku kisah"....harap2 dia bahagia dan berjaya dlm hidup dia...insyaallah.....

Rangkap kedua hahahaha....mcm buat karangan plak....Aku nk citer skit pasal hari2 yg lepas...Cuti krismas aritu aku balik kg. umah arwah ayah dan ibu aku.Sekarang rumah tu adik aku yg bongsu tinggal disitu.Kami adik beradik dapatlah berkumpul bila ada cuti atau kesempatan masa.Kebetulan ada majlis perkahwinan saudara wife aku krismas tu.Lepas g kenduri kawin aku g plak p.gudang umah adik aku yg kedua bongsu hehehe.Dia pindah umah baru jadi dia ada buat majlis kenduri kesyukuran.Tlg2 la apa yg patot....aku lbh byk tlg tengok huhuhu...tlg dapur skit masak2.Adik ipar aku yg bawah aku tlg masak,bleh tahan masakan dia.....

Hehehe apa aku nak citer ni....stop la sini dulu yer...lain kali citer lagi...babai  assalammualaikum....

Ni masa mkn kt kedai sambut hari ulang tahun kelahiran isteri aku

Ulang tahun kelahiran isteri yg ke 33thn....

Rumah peninggalan arwah ibu bapaku....

Zikry ni pantang org amik gambar...tu dia nk interframe la tu....

Ni kat umah adik aku...masak nasi ayam

Aku tlg2 goreng ayam hehehehe

Antara bahan-bahannya huhuhu



Anak2 aku......geramnya ermmmmmmmmm







2 comments:

Suraya Baharun said...

wahh!!!sedap nye makan2...selamat tahun baru...

Unknown said...

selamat thn baru juga