21 January 2012

Hari ini....

Assalammualaikum wbrkt.....
Aku bawa wife aku g scan..utk lihat kesihatan bayi dan jantinanya.Aku mmg nak anak perempuan tetapi aku dh terima seandainya ia lelaki lagi.Gementar juga rasa tadi ms scan....aku lihat cukup sifat dan sihat,last sekali cari alat kelaminnya...jeng...jeng...jeng supriseeeee lelaki lagi.Alhamdulillah bayi sihat dan cukup sifat..dan sekarang tiada persoalan lagi antara bayi lelaki atau perempuan huhuhu...doktor cakap cuba lagi hahahaha.Siap scan balik umah dan rehat....

Petang ajak anak2 aku keluar main basikal.....pastu aku ajak mereka main kt padang sekolah.Sukalah mereka berlari-lari.Lewat petang kami balik umah,mereka dah penat dan bermacam ragam plak yg mereka tunjukkan.Aku buatkan susu utk mereka....belum pun susu habis mereka dh tertido.Malam aku nak masak mee goreng,anak aku zarif buat hal....asik nk dukong je,tk dapat nangis....aku kedapur dia ikut,kedepan dia ikut...aduhhhhh rimas dibuatnya last2 dukung la bawa pusing2 sampai sakit pinggang aku.Aku pun dh malas nak layan sbb nak masak jd aku biarkan je la...lama gak menangis last2 senyap.Zikry plak demam,paut la diam je...tido..bangun...tido...bangun lagi sbb dia tk sedap badan.sian dia.
Tengok kolam belakang kuartes....

Nape zarif.....

Kat padang sekolah...

Zikry dgn ipin...tapi zikry panggil dia abg upin.....







Minum susu,tngok tv jap terus tido.....

Sian dia sambil duduk pun bleh tido....badan tk sihat.....














No comments: