29 January 2012

Eh bersambung plak

:) huhuhu

Bersantai sebentar......



Ibu mertua ku :).......

Adik ipar bongsu....

Ibu mertua,adik ipar dan nenek.....


Masa utk ibu memilih huhuhu adik kena tlg jaga anak akak yer.....

Bujang teruna huhuhu....

Bapa mertuaku.......

Tngok muka ibu...itu br riak muka,dlm hati ntah apa lagi yg nk dibeli tu...tk cukup tgn beb...anak pun ntah kemana dh huhuhuhu...


Wah...apa sudah jadi dgn itu jagung huhuhu...

Kat umah yg kami sewa...sejuk gila,mmg patut tkde aircond...nak mandi kena guna air panas...nk air sejuk,masak air pastu simpan gerenti sejuk.Aku suka minum air sejuk jd aku masukkan botol air mineral dlm kolah mandi huhuhu...air batu susah nak cari beb.Anak aku si zarif sian la sbb cuaca sejuk kena berbungkus dgn selimut le.Zarif br 2bln masa tu,aku mmg tk dukung dia la sbb takut hehehe...masa kecik ni dia selalu sgt menangis sampai aku ingat kena sawan plak hahahaha....aku masukkan sikit2 la gambar,banyak rupanya gambar hehehe aku amik kt camera wife aku huhuhu......














No comments: