07 January 2012

Gelongsorrrrrrrrrrr

Assalammualaikum wbrkt.....
Tajuk gelongsor....hehehe utk anak2 ku.Aku layan tngok tv dgn wife dan anak2 aku,tetiba si zarif nk naik kt bdn aku...bdn aku sakit arini tu yg aku tk kasi dia naik bdn aku.Si abg plak tk mkn saman,dia main naik je...automatik tgn aku tepis skit....tertonggeng dia jatuh dan melalak....aku rs aku tepis skit je...rupanya kuat,tk rasa huhuhuhu.Si zarif tengok abg dia nangis,dia pun g ke  ibu dia....aku perhatikan saje la.Eh dia buat perut ibu dia jadi gelongsor...pastu dia ketawa.....aku pun tergelak la....perut ibu pun bleh jadi buat mainan.Sian plak tngok ibu....jd aku cr idea mcmn nk kasi diorg ni main ek....Aku pun masuk bilik amik tilam2 kecil.....Jadilah gelongsor utk anak2 aku mlm ni.....Esok kalau tkde aral melintang insyaallah bleh ajak family g main gelongsor huhuhu....mlm ni main lah dulu apa yg ada ye nak.....oiiiii

Aksi Zarif

Zikry dan Zarif

Jaga2 nak oiiiiiiii

Main apa plak tu si zarif

Seronok yer....dh main tolong ayah kemas la plak ek....

zarif  : tingginya.......
zikry : jaga2 zarif...hati2 jatuh sakit tau...
zarif : rileks la bang...zarif bleh handle la huhuhu
zikry : xsyen plak bdk ni....
zarif : bkn exsyen la bang...klu jatuh kt tilam gak...
zikry : okey.........


******tamat*****






2 comments:

Suraya Baharun said...

seronok tengok keletah anak2 ni..penghibur hati ayah & ibu...

Unknown said...

iyerla kan...suka duka ayah dan ibu