21 November 2011

tekanan darah naik tahap maksima

assalammualaikum.....

yessssssssssssssss.....betullah malaysia boleh.i love u apekkkkkk.....hahahahaha gumbira aku mlm ni sbb player kesukaan ku jadi hero.aku suka gk dia je...yg lain boleh la.gk dia rupa ada (hencem ) main bagus kira pakej la.
sebenarnya byk peluang utk malaysia jaringkan gol tp sefahaman dlm pasukan kurang....byk nk try sendiri dan gopoh...itu mmg sejak azali la.standard main belum byk berubah sebenarnya.tp mungkin itu latihan turun temurun kot hehehehe...mlm ni sebenarnya aku nk tngok diaorg semua menang,tk kira mcmn la diaorg main.tp tk merugikanlah sbb ada kemajuan dari sebelum ni.sebenarnya aku pun nk tngok hero aku beraksi dlm penalti....ternyata mmg dia terbaik setakat ni....dlm byk2 perlawanan tk kira skuad senior atau harimau muda mmg dia byk sumbangan.tahniah la apek........kekalkan prestasi anda....berdenyut kepala aku seh....naik darah tinggi ni huhuhu....tkpe malaysia dh menang...sekarang masa utk tenangkan diri....

td pas maghrib aku kuar nk beli rokok....malas nk bawa kete aku bawa moto.dh lama tk bawa moto waktu malam....sejuk le hehehe ujan gerimis.anak aku leka je aku terus kuar.ms aku kuar aku ada follow sebiji motor...tiba2 motor tu slow,nsb baik aku tk sondol bontot dia sbb aku tk perasan huhuhu....bdk pompuan,aku heran nape dia slow...rupanya ada kete berenti kat depan nampak mcm kete polis..aku faham sekarang nape dia slow...sbb dia tk pakai helmet.itulah manusia kan...kita diberi akal iaitu anugerah yg cukup hebat utk digunakan tp syg tidak digunakan dgn betul....kita pakai helmet bkn utk tkt dgn polis atau undang2 tp utk keselamatan diri kita sendiri.dgn polis apa yg kita perlu tkt...dia pun manusia gak....aku ingat dia pun tkt nk tahan org sembarangan sbb org2 skrg ni byk yg tak sihat huhuhu....sorile ayat aku kasar kot tp itu yg layak kot hahahaha....kena saman bleh bayar,kena langgar patah tangan ke ilang kaki ke mana nk cari....klu ilang nyawa lagilah...tk sempat nk bertaubat hhuhuhuh...pada aku itu salah satu cara minta mati....kita ingat mati dapat pahala tp klu minta mati dapat dosa.heran2.......nk buat mcmn kan itulah manusia..bermcm2 ragam.tak kena tk ingat kena baru nk ingat...itupun klu ingat huhuhu...itulah.....yg penting tepuk dada tanya selera...sendiri mau ingat la kan.....

akhir kata majulah sukan untuk diri sendiri  dan negara..........malaysia bolehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
babai...assalammualaikum.................

balik d kedai td aku kemas semua mainan diorg....dh amis kemas diorg plak sambung


berebut plak.................

eh si abang ajar si adik

sorang tarik sorang lagi tahan,berebut...tk dapat nangis...sian abg kena marah jer....kena mengalah la bang.

tengok gelagat anak ni ilang rasa penat bila balik keje....itu yg aku tk nak keje jauh2.keje skrg ok gak cuma adalah skit masaalah.tp dlm bab family aku rs puas sbb ms utk family tu sentiasa ada.aku mungkin bkn seorang bapa yg pandai mendidik anak tp aku puashati sbb aku ada peluang utk mendidk mereka.semoga mereka jadi insan yg berguna....aku akan sentiasa doakan mereka.hehehe emo plak ek....

babai 
salam






No comments: