08 November 2011

ragam anakku

assalamualaikum.....

citer pasal anak ni..aku rs bertuah sbb dikurniakan cahaya mata yg amat berharga dari segalanya dalam dunia ini.melayan karenah dia membuatkan aku lupa segala masaalah untuk seketika.....okla boleh menghilangkan jap serabut dikepala huhuhuhu...

ok citer pasal karenah anakku....ptg td aku amik dia dari umah pengasuh sbb arini aku bawa kete kerana ujan lebat pagi td.mcm biasa,sampai je zikry dulu yg kuar.eh ayah amik ke....ayah....yeh..yeh...ayah amik.kete kena ujan ke ayah...basah ni.itulah yg dia tanya hehehe...pastu adik dia plak kuar dgn pengasuh...yah....yah...yah... sambil nk melompat.ganas sungguh yg kecik ni.aku amik diaorg bawa balik.singgah kedai jap.beli mee....nak masak mee goreng utk anak2.masuk kedai je zikry mcm biasa mcm2 yg dia minta....nasib baik kedai tu tkde mainan.tp yg sikecik ni pun dh pandai mintak....menjerit plak tu nk minta jajan...wah besau sikit lg terus tk nak tumbuh rambut ayah mcmni nak huhuhuhu....ok beli barang2 nk msk mee dan jajan diaorg.....

sampai umah je masuk dlm umah dia berdua dah main.zikry amik basikal...zarif main mainan abg dia yg dh byk rosak huhuhu...janji dia bleh main dan selamat utk dibuat main.aku solat asar dulu...pastu dok depan layan mereka....ibu pun layan mereka gak.pastu aku g dapur operasi utk masak mee goreng utk anak2.masak cincai je dan tk pedas.siap masak,solat maghrib.pastu sambung tngok soffiya.mcm tu akhirnya citer dia yer.....ending yg bahagia....itula yg semua org inginkan.tak semestinya permulaan yg teruk akan berakhir dgn kebinasaan begitulah juga sebaliknya....hanya allah s.w.t sahaja yg tahu.kita manusia kena berusaha dan tawakal kepadanya...

ok....masa utk mkn.semua mkn sama2 seronok rs.keluarga kecilku :).lepas mkn rehat jap sambil tngok anak2 main...abis berita citer cinta ellysa pun mula.ini yg buat aku dan wife aku ketawa tak tahan.citer nk mula kan ada lagu kan...lagu stacy  tu.ms tu la aku tngok zarif bangun g depan tv...pastu dia bleh jerit2 nyanyi rupanya sambil berjoget.nyanyi penuh perasaan siot...dgn muka dia dgn terbongkok2...alamak aiiiiii ikut aku ke ni.anak2 huhuhuhu...kalahkn abg dia ni.seronok betul la aku rs,ilang apa yg ada dlm kepala...ringan kepala hehehehe....sampai abis dia tngok citer...aku tngok dia ni suka tngok tv.....mcm faham je.mungkin dia tngok pelakon2 tu le...org ketawa dia ketawa.sepanjang masa asik nk joget je...dgn mulut yg bising nyanyi guna bahasa dia....ni aku tgh type ni pun dia tgh joget tngok org nyanyi.....

oklah stop dh citer pasal diaorg yer....lain kali citer lagi.....

tngok tu...tangan zarif le tu........



berfesyen heheheheheheh

abang dan adik...background belakang sungguh cantik hasil kerja tangan merek berdua huhuhu


dah puas main...dia kacau ayah dia plak....ibunya tangkap gambar curi...kena buat report polis ni hahahaha

ok babai
assalamualaikum............

                                                                                                                                                                       

No comments: