22 November 2011

cuti...mc

assalammualaikum...........

hari ini aku mc....tklah sakit sgt cuma pening kepala je.sebenarnya aku nak antar wife aku g hospital buat check up ibu mengandung.dia bleh g sendiri,tp sian plak jd aku antar la.silap pun mmg silap aku,dia dh beritahu awal....awal bln aritu tp aku ni pelupa tu pasal aku tk ingat.semalam ms keje dia sms aku beritahu kena g hospital arini....alamak aiii aku lupa psl tu....aku cr jalan mcmn...last2 aku amik mc je la.pagi2 bgn mcm biasa...siapkan zikry dulu....adiknya tido lagi.zikry aku bawa,adik tinggal kt umah mamak.sama mcm yg sudah2....lama gila rs menunggu,padahal dt awal gak tklah ramai org tp proses lama gile....jd aku layan la zikry.seronok berbual dgn dia tp melalut-lalut la dia citer....aku layan la...samapai tk sedar wife aku dh siap.nsb baik aku bawa zikry,bleh jd teman berbual....siap semua terus balik,wife aku masuk keje sbb arini wajib keje krn esok cuti.skrg zikry tgh tido....aku layan internet hehehehe....nnt ptg skit g klinik minta mc...amik ubat sekali huhuhuhu.........

                                                            
    hidup mesti diteruskan...tk kira bagaimanapun caranya yg penting diberkati allah s.w.t....mereka mencari rezeki sendiri huhuhuhu....................


                                                         
                                                                       ceriakan diri anda
                                                                 

                                                                      babai....................
                                                                      assalammualaikum......

No comments: