27 November 2011

Hujung Minggu

Assalammualaikum.........

Hari ini cuti :).....rehatkan badan sikit.Bangun tido pun lambat hehehehe....dh bangun tido semula le.Anak2 pun lmbt bgn....bila sorang bangun je yg lg sorang mesti bgn punya.Bila anak2 dh bgn automatik mesti bgn punya sbb  dia kacau srh kita bgn huhuhu......Hari ini rasa malas sgt...pg wife buat sarapan,aku main dgn anak2.Nk kemas umah malas :(.Rumah plak kemas sekejap je dah bersepah balik,kerja anak2 ku.Biarla diaorg main janji dalam keadaan selamat la.Aku ikut main sekali...join le heheheh.Sesekali jenguk fb dan blog :).

Petang,aku ajak wife kuar g mkn sate celup ke atau mana2 la nk ajak anak berjalan.Wife ok je tp tak tau mana nk g...jd aku buat keputusan kita g mkn sate celup la(steamboat).....Ok g masjid tanah jap kuarkan duit...wife g beli metro.Dia baca metro tengok iklan dan nampak offer drypers kt giant.Aku tanya nk g giant ke,dia ckp ok gak....jd aku cancel g cr sate celup dan terus g ke giant.Dh lama aku tk mkn sate celup....rasa2 3-4 bulan gak.....dulu sebulan 2-3 kali makan.Tkpelah....org pompuan kan,pantang ada offer....tp ok gak utk jimatkan wang kan.

On da way ke giant ujan lebat....sampaila ke giant masih ujan,nasib baik ada parking dlm bangunan.Perut lapar ni....td masa dlm kete wife ajak mkn pizza...aku kata ok je klu syg belanja hehehe...klu ikut aku cr nasi lebih sedap dan puas.Dia dh lama tk mkn pizza aku rs la....3-4bln gak,jd kita layanzzzz.Ramai beb org kt pizza...Aku biarkan mereka dulu kt pizza sbb aku nk solat.Siap je aku dtg balik...belom sempat masuk dlm,zikry plak kuar nk kencing...aku bawa dia.Masuk balik pizza...wife aku tk order lg sbb tggu aku...padahal td aku dh pesan...order je apa2.Jd kesimpulannya lambat la tggu makanan nk siap,zarif plak meragam.Aku bawa dia bersiar2 dulu kat luar.Bila aku masuk makanan dh sampai...barulah dia tk meragam sbb dia pantang nampak mkn.Tgh aku suapkan zarif...tiba2 perut aku meragam.Adussssss apahal plak perut ni....aku layanzzz gak tp tk mkn byk le tk selera.Sampai satu tahap mmg tk bleh tahan....last aku g tandas.Balik lg tandas zikry plak nk berak huhuhu...bawa dia plak.Siap,masuk balik pizza,aku terus tkde selera la beb...tengok je la...suapkan zarif sekali.Makanan tk abis....srh mereka bungkus dan kita g beli barang.........Satu jam gak beli barang...tk byk pun.Dah siap semua kita balik....Anak2 dh penat minum susu dan tido...ayah pun ngantuk...sbb mlm smlm ayah tido lmbt hahahaha.

Ibu maintain bila mkn...kontrol ayu hehehe....zikry pasal tu

Apa nama pizza ni...aku tk amik port pun nama dia huhuhhu




mkn tk pandang org dia ni.........

haaa yg ni aku amik port nama dia sbb aku suka....heheheh...lasagna

Dua-dua nak naik trolley...adik plak mengalah dok kt dalam....abg tak kasi peluang.

Empuk tu tmpt duduk ek dik...kelas 1....abg dok kt besi je

Bulat anak2 aku hehehehe

Si adik mmg ssh nk srh bergambar.......

ok dh abis....jumpa lagi babai..assalammualaikum.









2 comments:

Suraya Baharun said...

wahhh!!best nye g jalan2 & dapat makan pizza...

Unknown said...

biasa hujung minggu bawa family jejalan...wife suka mkn pizza pantang klu ada yg baru mesti nk try...i follow heheheh