28 December 2011

Tertarik

Assalammualaikum wbrkt...........


Ada benarnya....yg jd kemuskilan aku adalah yg berkuasa yg mcmn ek....pendapat aku lah kan,selain dari manusia mungkin dia paling berkuasa tetapi utk manusia mungkin tidak...dia boleh kuasai diri sendiri tetapi tidak org lain....hehehe kot aku yg salah tafsir...maklumlah sekolah tak tinggi...


Hok ini plak sesuai utk org yg iri hati kot...kalau lah yg berharga pada diri kita mestilah kita ingat hehehe...hok org lain bukan kita ingat tapi mengingatkan hahahahah


Ini ada musykil gak...takut yg mcmn ek huhuhu....sesuatu pekara ke...sesuatu benda ke...sesuatu keadaan ke...klu takut hantu mcmn plak ek haahahahaha.....hadapi tapi tutup mata kot huhuhuhu


Ini sama gak...kalau hilang nyawa mcmn plak ek..... :)....tunggu la masa utk dibangkitkan :(



Iyer ke...kalau sekali buat mungkin tk rasa penat...klu dh byk kali buat lotih den raso... :)


Yang ni aku suka hehehehe...ada tapi nya,biasanya kita tak sedar kita buat salah...kalau sedar tu dah memang dia pesalah hehehehe,dan kalau dia tahu apa yang dia akan buat tu salah,insyaallah dia tak buat punyoooo...jadi mcmn kita nak ngaku kesalahan kita kecuali org lain beritahu kita....kalau tiada yg beritahu  bkita bermakna apa yg kita buat adalah betul :)...yg last tu ok sbb kita ni byk belajar dari pengalaman hidup kita sendiri...

Eh aku minta maaf kalau tuan punya kata2 diatas terbaca komen aku ni....aku bukan nak mempersendakannya cuma aku nak layan kepala aku hehehe....minta sori byk2 yer....Elehhhhh yg baca pun aku jer ek huhuhuhu...takpe,minta maaf tu pekara yg mesti(wajib)jadi maafkanlah aku jika aku bersalah....babai....Assalammualaikum........

No comments: