06 December 2011

Akhirnya

Assalammualaikum wbrkt...........

Akhirnya dapat gak aku beli kupang td heheheh walaupun tinggal sekilo je...jadilah.Disebabkan aku beli kupang td,aku balik umah kekuyupan dibasahi hujan...klu aku tk berenti beli kupang aku ingat aku terlepas dr kena hujan...tp tk mengapa....aku puas.Klu dah jodoh tk kan kemana huhuhu dapat gak kau si kupang.

Dh dekat dgn umah aku tk ujan plak...jd basah2 aku g kedai...sbb aku malas nk buat 2 kali kerja...Aku beli barang keperluan dapur sikit.Balik umah basuh kupang dan rebus.Aku g sholat asar dulu....siap sholat rileks depan laptop hehehe...pastu tpon wife aku.Anak2 tgh layan nenek dia,wife aku goreng keropok lekor.

Solat maghrib,pastu layan tentang dhia....dah abis br masuk dapur.Aku tk pandai masak nasi lemak....jd aku msg wife aku heheheh tanya dia sbb aku cadang nak msk ns lemak sambal kupang.Ok wife kasi direction dan aku ikut.Masak sambal kupang aku tau tp msk ns lemak first time heheheh....seronok gak ek....siap masak aku plak yg kenyang...ngadap laptop semula.Sejam kemudian lapar dan mkn le hehehe.....skrg alhamdulillah kenyang.Anakku zarif rindu kt aku huahuahua....ckp dgn aku kt tpon dia senyap tp senyum...bila tngok gmbar aku dlm tpon dia nangis plak....laporan dr wife aku huhuhu..Ngantuk plak smlm bgn awal tk bleh tido balik...time nk g keje time tu plak ngantuk.........moral nya kena tido awal dari semalam hahahaha...semalam tido lewat bgn awal.....ok jumpa lagi bye assalammualaikum...................

Sambal kupang...........

Nasi lemak........

Makan........
Alhamdulillah..........
Kenyang....


                                                                                         

6 comments:

Suraya Baharun said...

sedap nye sambal kupang & nasi lemak tu!!

Unknown said...

utk makan sendiri boleh la....baru belajar msk nasi lemak huhuhu

Niezza said...

lepas ni boleh la masak utk ayg pulak eh hehehehe

Unknown said...

eh bkn dh biasa ke mkn masakan abg huhuhu....nasi lemak syg tk penah rasa yer...boleh yg second time ni utk syg abg buat special hehehehe

Niezza said...

uish nasi lemak spesel tu.. apa la yg spesel sungguh tu ye heheheh...

Unknown said...

nak tau apa special nya...mudah je sbb ia dimasak oleh org yg special bagi ibu hahahahah....