05 December 2011

keseorangan

Assalammualaikum wbrkt.....

Aku yg keseorangan....huhuhuhu....bosan plak dok sorang2,layan citer tentang dhia.Menyayat hati plak tngok citer ni....apa la mak zikir tu,masih ada lg org mcm tu zaman2 moden ni ish2.....apa2 pun semua yg dibuat atas izin allah s.w.t klu allah tk izinkan tak sampailah pada org yg dia nk kenakan ek.......

Nak masak kupang td...kedai jual kupang tk buka plak td huhuhu.Hari sabtu aku tengok buka,aku ingat arini buka gak,hampeh.Bila tk dicari,dia berjoget depan mata tp bila kita nak hampeh bayang pun tkde....fedup tul.Last2 aku masak mamee je...kecewa.Takpe esok aku usha lagi...minta2 bukalah.

Rindu plak kat anak2 aku huhuhu...td tpon jap,zikry dah pandai ckp okla tp zarif dgr suara aku kt tpon dia cari2...ibunya ngadu lah.Dia cari ayah....biasa aku balik dia sambut....aku rasa dia pun pelik kt mana dia berada kot.Pintu pun tk sama heheheh....aku srh wife webcam,dia malas plak.Jadi tpon je la td,dpt dgr suara pun ok la.Biar dia manja dgn atok dia plak hehehehe....

Badan sakit2 plak...nape,aku pun tk tau.Lenguh2 bdn....angkat berat2 rasanya.Bila rileks lama tk angkat berat2 bila mula angkat brg berat2,mula lah lenguh2.Klu tanya member kat mana ada tmpt urut nnt dia jawab melaka raya hahahaha....itu tempat ko nak mampos huhuhu....sama2 tergelak.bergurau boleh menghilangkan penat dan stress...kami selalu bergurau.Ada sorang kawan cina tu klu muka dia mcm taik aku selalu gak kenakan dia...nnt dia ketawa tk ikhlas hahaha.Aku ok je tp lama2 tngok muka mcm tu aku pun tk bleh keje jd aku langgar je la...lantak la dia nk ketawa ke tk...setakat ni tkdelah dia nk langgar aku suka2 dia.Ada mslh jgn la sampai babitkan org lain kan.....aku faham mslh keje dia tp klu dia masam muka,marah pun bkn boleh selesai mcm tu je.Klu dia rileks buat bincang dgn kitaorg pun ok apa.Dia kena ingat dlm bodoh2 org ada pandainya dlm pandai2 org ada juga bodohnya...mana tahu kitaorg ni yg bodoh ada idea lbh baik dr dia...boleh pakai gak bkn kena bayar pun.Biaq p la dia,janji dia tk kacau line aku,tk kasi panas line aku dh kira bagus la.Eh melalut ke lain plak aku ni....stop la dulu yer...bye jaga diri...assalammualaikum........

Rindu....serindu...rindunya............namun apa daya......nannanananananan
                                                                                 

No comments: