10 December 2011

Terlerai rindu dihati

Assalammualaikum wbrkt....
Aku dh sampai kg. skrg kt kg. la ni heheheh.....Aku sampai je anak aku sambut aku...gembira rasa,tp kerana terlalu teruja kot dan rindu pada ayahnya muhammad zikry terjatuh ketika hendak mendapatkan aku :(.Melalak la dia dgn nugget kt tangan baru mkn sikit huhuhu.Aku tanya dia...nape bleh jatuh,dia jawab..abg nak g tempat ayah sambil nangis...terharu aku rasa.Aku srh dia diam jgn nangis...lelaki tk bleh nangis,jatuh sikit je tk berdarah kan...kemudian dia pun diam...salam aku dan kami masuk....itu peringkat pertama dari anak yg pertama huhuhu.

Masuk je dlm umah,gelombang kedua plak melanda....muhammad zarif plak....menangis memanggil aku.Adusssss sungguh terharu aku,baru seminggu tk jumpa,aku ingat aku je yg rindu huhuhu.Dapat je dukung dgn aku terus tk nak dgn org lain.Geram aku dh lama tk jumpa anak rs makin hensem anak2 aku haahahaha....Aku siap2 mandi dan nak solat sbb aku sampai dh maghrib....aku lambat sampai,td aku g tangkak cr sesuatu yg aku cari semalam.Aku dah dapat barangnya heheheh.Si zarif kacau aku solat terpaksa aku buat 2 kali....menangis je nak kan ayahnya...siap solat aku suapkan nasi utk anak2 aku...berselera mrk mkn,aku td yg sedang lapar tetiba jd kenyang tngok anak2 ku mkn.Lepas mkn aku dok luar dgn zarif...nk berkepit je...asyik bercakap dgn aku tp dgn bahasanya lah....aku pun tk faham jd layanz je la...kemudian ibu pun kuar...kami berborak sambil layan anak diluar dgn suasana gulap gulita hanya ada sinaran bulan sahaja hehehe.....Tidak lama kemudian zarif mengantuk,masuk dalam dia tido dan aku pun solat isyak...kemudian aku juga tido huhuhu....

Ni baru bgn tido la ni....aku termimpi nk minum milo ais huhuhu...aku minta tlg wife aku buat,tp ais tiada.Aku nk kuar g kedai tp si zikry tk tido lagi nnt dia nk ikut plak....jd aku minum je la air sejuk.Eh wife aku masak air,dia ckp air panas je ada,jd aku ckp buatlh apa2....tongkat ali la dia buat....siap antar sms beritahu air dh siap hahahaha....lain mcm plak wife aku ni,tk mcm dulu2 hehehe dulu2 tu bkn tk rajin tp kurang,sekarang ni lebih rajin alhamdulillah...pembawakkan kot hahaha (anak pompuan huhuhu).Oklah aku nk g minum,wife aku dh buatkan air....tk minum nnt merajuk :).Lepas rinduku pada family ku.....aku rs ada org lain rindu kt aku ni sbb mata aku berkedip2 dh 3 minggu...kata org klu berkedip2 mata tu ada org rindu...klu betul ok la,ni dh 3 minggu dah mcm penyakit la plak huhuhuhu...ok babai assalammualaikum.....................

No comments: