01 December 2011

Sambungan

Assalammualaikum wbrkt.......

Sambungan family day..........

Malam tengok show kt cowboy town....

Kenapa Zarif?

Duduk belakang tk nampak sgt aksi di depan....kena berdiri.aku berdiri jer sbb anak aku zarif pantang dgr muzik asik bergoyang jer....nk berdiri je,jd aku layan je la.....



Zikry ni nk bergambar je....






Pagi sebelum pergi ke water world....ngantuk lagi dia...mlm tk dpt tido mungkin sejuk kot...aku dh off aircond pun masih sejuk....

Pantang diambil gambar

Haus yer.........



Zikry amik bahagian dlm permainan...ayah tk join huhuhu...ayah layan adik.....



Seronok betul anak2 ku...yg paling teruja si zarif...zikri penah mandi kat sini awal thn ni....zarif tak tau apa lg masa tu....



ini je la gambar yg bleh masuk...lg pun gambar tk byk,pas mandi balik umah...cuaca mendung.cabutan bertuah aku dapat kipas,cash dan boucer jaya jusco....alhamdulillah.Masa nak kuar dr Afamosa tiket aku hilang...puas aku mencari tk jumpa.punya lah jaga sampai saat2 akhir dia ilang.....Aku tanya guard tu kena denda ke,dia ckp tkpe kasi ic je.dia amik maklumat pastu aku pun jalan.....tercicir masa bila aku pun tk ingat...talipinggang aku pun aku tk ingat letak mana...pun tertinggal gak...dh kena tarik satu nikmat huhuhuhu...bkn mudah lupa tp mudah sgt tk ingat huhuhu...ok sampai sini saje...bye assalammualaikum wbrkt.


























No comments: