17 December 2011

Puas

Assalammualaikum wbrkt..........
Penat aku melayan si zarif huhuhu...baru je taip sikit dh stop balik...kena jaga dia sbb dia kacau abg dia tido,ibu dia marah dia buat tk tau je...klu aku mrh br dia tkt.Aku paling marah bila anak2 aku tk nk dgr cakap ibu dia..tempreture aku cepat naik.Abg dh kena kacau terus tk bleh nk tido...layan la mereka berdua sambil tngok master chef.Dua2 main dgn aku..eh berebut plak,masing2 nk dok dgn ayah...tk dapat menangis.....anak....oh....anak.Aku buatkan susu dan ibu tidokan zarif....zikry plak jaga tk bleh tido.

Tadi puas aku melayan zarif,semasa abg nya tido....mula2 layan dia borak,duduk kt beranda luar tengok cuaca gelap nak ujan.Pastu main kt dlm umah...berlari-lari,main nyorok2....suka aku tngok gelagat dia....kalau ketawa dh mcm org tua huhuhu.Ni penat sgt kot,masuk buai terus tido je.Klu dia tk tido lg mmg susah aku nk bergerak....nk follow je.Itulah gelagat anak2 aku....si zarif asyik nk pukul abg je...abg plak lari nyorok kt aku,jd zarif tk dpt la nk pukul abg.Heran sungguh sizarif ni...klu aku ingat2 kan masa aku kecik2 dulu mcmtu la.....aku bkn kata adik aku yg aku pukul...pakcik dan makcik aku pun kena pukul hehehehe...Tapi insyaallah anak aku,aku akan cuba pastikan dia tk buat mcmtu.Anak....oh....anak......

                                                    Layan lagu jap beb...huhuhu..........

No comments: