19 October 2011

mcd

assalamualaikum....
malam semalam dinner kt mcd...wife ajak mkn mcd....nasib baik ajak mkn mcd klu dia ajak mkn kat mcd dh tentu aku srh dia bawa nasi dgn lauk g mkn kat mcd.huhuhuhu.....wife ngidam kot....teringin nk mkn mcd...padahal bleh dikatakan selalu la gak mkn mcd.pendekkan citer ptg lps amik anak kitaorg terus ke melaka mall.sampai sana maghrib dh.....g solat jap..aku tinggalkan 3 beranak di mcd.pas siap semua ...ibu g order..aku jaga anak2.dia amik family dinner box.aku tk berape mkn sgt benda2 mcmni tp yg aku suka bubur...klu ikut selera aku bubur mb lg sodap....aku layan la anak2 aku mkn....yg sikecik lmbt skit disuap mula lah satu mcd dgr suara dia..mmg lg kecik perangai dia mcm tu....mulut asik mamam je...perkataan pertama yg dia mahir ialah mamam....zikry plak suruh main dia tk nak sbb tkde bdk kt tmpt permainan...dh nk balik br sibuk nk main sbb dh ramai org...dia berbual dgn anak cina...aku tk tau la apa yg diorg ckp..yg aku dgr bdk cina tu ckp cina yg anak aku ckp melayu la....lantak la hehehhe....yg penting 2 2 ketawa...hahaha....

ibu suapkan zarif

zikry tngok ibu suapkan zarif...jeles  kot hehehe


sedang suapkan zarif tu


turn ibu plak mkn.....ada style tk huhuhu

tngan zikry dan ibu hehehe


tgh usha awek....ada awek baru masuk huhuhu

zikry ni ikut ibu...klu nk bergambar no.1 tp posing ikut dan dia je la huhuhu


saje gatal tngan amik gambar hehehe...aku jarang nk amik2 gmbar ni...dh ada blog ni bleh sumbat kt sini .gambar aku tkde sbb aku ni kalis skit hehehehee



tamat




2 comments:

terpatrisinarabadi said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

dia memeng jeles dgn adik dia huhuhu