28 October 2011

keinginanku

                                                                              


assalamualaikum.........

aku rasa bosan,marah dan mcm2 yg teramat sgt....dikepalaku ini...aku tk tahu nak buat mcmn lg....aku biarkan tk boleh sbb ia tetap mslh aku juga...nk diselesaikan tk juga selesai2....aku rasa org tk mahu aku jd begini....nak aku jd yusri(amat) yg dulu agaknya....astagfirullahalazim.....fikiranku bercelaru...bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
aku rs nak lari.....kalau lah aku boleh cipta duniaku sendiri...dh lama aku hilang dari dunia anda semua.....bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
mengapa hidupku terlalu sukar....sememangnya aku sgt2 bersyukur di atas kurniaan allah s.w.t tetapi aku tetap manusia biasa kadang kala terlintas difikiran aku ini tentang ujian yg aku terima....mengapa aku? ya allah ampunilah hambamu ini.......











                                                                                             

No comments: