16 October 2011

ayam ohhhh ayam

salam semua....cuti dok umah sorang2.anak dok kampung.wife g kursus.nk buat apa.......bgn pagi kemas rumah...basuh baju.aku alihkan perabot...ubah suai hiasan dalaman heheheh mcm eric plak..aku kemas ,jd aku punya suka mana nak dialihkan...nnt wife aku balik....supriseeeeeeeeeeee bak kata eric pun hehehe.nnt dia cr baju pun tk jumpa heehehe...ok dah siap kemas...basuh baju pun siap...perut lapar plak...nk masak apa tkde idea....tnya kawan..dia ckp msk ns goreng...ok gak tu,tp br je aku rs aku msk ns goreng...jd aku putuskan msk ayam masak lemak....siap solat g mula operasi kt dapur...masak nasi..tumbuk bawang,lada...siap je aku cr santan...alamak ai santan tkde potong stim betul....excited nk msk lemak ni....dok jap pk nak masak apa...semua dh siap...aku nmpak cili sos....heheheh...siap ko cili sos....aku tumis perencah yg aku tumbuk.....tang...tung...ting...teng......................ermmmmm siap...aku tk tau apa nama masakan aku ni tp yg jelas dan pastinya aku tau mcmn nk makan :).tngoklh apa yg aku masak yer....org bujang la katakan....eh bujang ke huhuhuhu....





makanan orang bujang....yg penting aku makan sedap dan kenyang hehehe...wife aku balik tk yah masak tinggal makan je...





babai samekom..............

                                                                              

2 comments:

terpatrisinarabadi said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

malu ah....heheheh