07 October 2011

jelesssssss

jelesssss

zarif kena demam,batok dan selsema...aku tk ada mood utk kerja...byk yg aku pk sebenarnya tp yg betul2 pasti td aku pening pasal anak aku demam mslh lain tk berape pasti kerana jap dtg jap pergi tp masih mengganggu pk ran aku....otak aku selalu kena litar pintas hehehehe...ok la citer yg pasti dl...yg pasti anak aku demam,batok,selsema...aku tkde mood nk keje....call syg aku tanya dh antar klinik lom...dia ckp lom...wah lg tmbah pening...aku paling tkt bl anak aku masih kecik kena demam panas....kul 12 aku call lg...syg aku ckp dh antar tp klinik tutup....fuhhhh berat kepala...kawan sekerja sorang cuti,tinggal aku berdua dgn bdk baru..tklah baru sgt dh lama gak.aku tnya dia klu aku half day arini bleh tk...dia kata ok je..klu dia tk tau nnt dia call aku.pastu aku tnya kawan opis plak...dia akan cr kan jln....15minit pastu dia sampai beri aku jln utk balik la...aku pun terima dgn sebulat ati....aku balik la....arini motor aku pun memihak kepada aku...apa taknya..hari2 biasa aku pulas abis dpt 130 je arini dia bleh naik 145kmj fuh bleh thn...tp aku rs bantuan angin ...sbb td angin kuat gak...tolak2 aku srh pegi hehehehe...cilok2...cilok2...sampai dh kt umah....aku bergegas mandi tukar baju melayu nk sembahyang jumaat...aku naik motor dan pecut...blom sampai gate keluar jiran aku angkat tngan tanda org dh abis sembahyang...alamak pusing balik aku ikut dia...sampai tmpt ltk moto...jiran aku ckp imam baru katanya 1.30 dh abis dia pun tk sempat...buatlah zohor je....naik umah solat zuhur dan lps tu mkn...zarif tido tp terjaga2.mlm semalam tk tido sampai pg sian dia...tido pun tido2 ayam...aku siap mkn, aku jaga dia...syg aku plak mkn ...ms aku dukung dia aku dgr nafas dia tersekat2 dan berbunyi kuat, aku risau...mslh aku skrg bl aku risau atau pk mslh kepala aku jd berat jd sakit....aku srh syg aku cepat...selesai semua aku bertolak g klinik biasa aku pegi kt m.tanah.panel syg aku (MARA).parking plak tkde...aku trnkan syg aku dan zarif...zikry tido kt belakang...aku pusing2 la cr parking...tk jumpa2...bila aku jumpa parking je sygku plak dh siap..tk sempat nk tngok.aku klu bab anak aku kena cucuk tk sanggup aku nk tengok...syg aku ckp kena msk gas..aku dh agak...tp dia tk nangis( aku suka)ok syg aku ckp dia demam dan kena semput...sian dia patut la nafas berbunyi....dh selesai zarif....yg aku tk tahan tngok zaif ni walau sakit pun dia tetap nk berjoget bl dgr lagu...aku ckp kt dia...awak tu sakit buatlah cara org sakit,barulah org simpati hehehehe....mcmni agaknya aku masa kecik2, ke syg aku yg mcm ni ms kecik2 hehehe..eh mana kena dgn tajuk ni....aku ingat dia sakit ni sbb dia ada rasa cemburu kot....dgn bakal adik dia dlm perut ibu heheheh...baru kena dgn tajuk...eh tk kena gak...dia jeles dgn bakal adik dia hehehe sahih mmg kena dgn tajuk....bye2
zarif cepat sembuh yer..........
                                                                                   

2 comments:

terpatrisinarabadi said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

tq aunty