05 October 2011

citer arini

assalamualaikum....hehehe mcm tk caya jer aku ada blog sendiri....best gak...idea nak berblog ni bila aku dapat inspirasi dari kawan aku....ok gak :) .aku pun tak tahu lbh meluas lagi kegunaan blog ni...byk kot kegunaannya...walauapa pun aku follow je la .....ni nk citer skit pasal arini..arini keje ok..ada penat skit la..penat2 pun happy layan kawan2 keje....mmg gile2 gak diaorg...mula2 ssh gak nk masuk sbb aku ni bkn gile2 punya org...sentimental pun tk gak...tengah2 la...pengalaman keje tmpt lain aku ni pendiam la...kt tmpt skrg ni boleh tahan la...okla bleh tahan jgn tk bleh tahan ek....hasil tunjuk ajar org2 lama hahahaha....apapun diri sendiri le kn.....yg penting setakat ni aku happy dan selesa dgn persekitaran..semua mesra alam..ok..balik keje td tapau nasi kerabu dgn mee goreng.syg aku letih katanya,jd tk masak le tu faham2 je la heheh... aku amik anak aku yg sulung(muhammad zikry bin mohd yusri)...sampai umah pengasuh, zikry lari dptkan aku.aku tngok syg aku dh ada kt situ(awal plak arini)aku tinggalkan makanan aku beli dlm kete...zikry naik motodgn aku...zikry ni lbh suka naik moto sbb tu aku selalu amik dia balik keje...klu antar kdg2 je,klu aku cepat aku hantar,klu lmbt ibunya la antar.....tp yg buat aku suka arini,anak aku yg no.2 (muhammad zarif bin mohd.yusri).dia tngok aku ms aku naikkan zikry atas motor.reaksi muka marah tngok aku...heheheh pastu dia jerit la mrh..dia pun dh nk naik moto gak....aku selalu ckp dgn dia klu nk naik moto kena cepat jln...aku tkt nk bw...klu jln kg. ok bleh je aku redah...motor aku plak ada clutch jd leceh la....jd dia ditinggalkan oleh aku dan zikry muka monyok je....zikry dpt naik moto tk ingat adik dia....sian zarif...cepat jalan zarif nnt kita naik motor pusing2 sekolah k hehehe....dah aku dh sampai umahhhhhhh  stop dl.ada idea aku citer lg....byeeeeeeeeee
sayang aku hehehe...kontrol nampak



kedua anakku...selalu bergaduh...abg dia selalu kalah hehehhe.abg kan mesti mengalah dgn adik.mengalah tk beerti kalah abg zikry kn....


bawah ni aku ler
.
.
.
.
.
.
.
.
.



















eh salah plak...ini zikry masa kecik





ha ni aku dgn zariffffffff

2 comments:

terpatrisinarabadi said...

zarif dah pandai jeles lah..hehehe

Unknown said...

sedang membesar la mamaikin.perasaan dtg ckit2 hehehe