16 May 2012

Terkejut

Assalammualaikum wbrkt....
Hari ni aku cuti sbb hantar wife aku g cek kat hospital A.Gajah.Pagi2 lepas hantar zarif dan zikry aku terus hospital A.Gajah.Sampai sana,wife aku masuk dan aku g sarapan....aku dh tau mesti lambat punya klu g hospital ni....jd aku sarapan dulu,wife aku tk nak sarapan.Dok kedai sarapan pagi...baca metro...rileks jap baru aku g masuk.Itu pun lama lagi nak siap jd duduk la berborak2 dgn org menunggu mcm aku gak....ada gak yg nak cek darah sbb nak kawin.Teringat ms nak kawin dulu g cek darah hehehe.Punyalah ramai org nak kawin mcm aku ms tu....aku buat kt ampang,kl fuhhhh berejam tunggu giliran.Kat A.Gajah td tak ramai....seorang je heheh bln lps pun aku nampak sorang je.Leka borak2 wife aku pun dah siap....Sambil jalan ke kereta berbual la pasal cek tadi....bila ibu cakap dr serahkan kes dia ke hospital bsr melaka sbb baby besar dan mungkin tk boleh bersalin normal kena operation....terkejut aku....terkedu sebentar.Aku tanya wife aku"syg tak tanya doktor ke kenapa baby boleh besar" dia jawab tak.Aku terasa seram gak bila dgr operation ni.Dlm pada itu pun aku sempat gak gurau dgn dia...Aku ckp "nape tak suruh doktor kecikkan sikit baby tu" spontan la...aku pun tk fikir itu satu gurauan tp yg aku fikir mungkin satu jalan utk mengatasi mslh dr kena operation.....wife aku jawab "mana boleh".Masuk kete dan bergerak pulang...sebelum tu cari kedai makan dulu sbb wife aku tk sarapan lagi....apapun kena g hospital mlk dulu dan tngoklah kputusannya...tawakal je lah....harap2 dapatlah bersalin seperti sebelum2 ni...insyaallah

2 comments:

Suraya Baharun said...

InsyaAllah...tak ada ape2...semoga semuanya selamat...

Unknown said...

insyaallah harapnya semua selamat.tq