20 May 2012

karenahmu....

Assalammualaikum wbrkt....

Gembira melihat anak2 membesar didepan mata kita sendiri..walaupun mcm2 karenah yg perlu kita hadapinya.Kadang2 karenah mereka boleh membuat kita ketawa bila melihatnya tidak kurang juga bila karenahnya membuat kita marah tahap maksima....itulah anak kan.Alhamdulillah setakat ni mereka membesar dgn sihat insyaallah utk selamanya.Pagi td aku gunting rambut mereka...nampak panjang plak,klu ikut ati aku...aku botakkan je kepala dia tp asyik botak je....baik kasi simpan skit rambut tu heheh....ibunya tk suka asyik dibotakkan je.Dulu zikry sorang...sian tkde kawan,dptkan kawan (zarif),oklah...bila zarif dh besar...eh jap baik jap bergaduh.Sizarif mmg suka sgt menyakat abgnya...abgnya sabar je sbb klu dia pukul adik dia nnt dia yg kena pukul plak....tp kdg2 aku nampak dia pukul gak adik dia klu aku tk nampak...adik dia plak asyik nak pukul abg dia je...klu aku nampak,aku amik tgn dia aku rotan tapak tgn dia.tp kalau mereka main bersama aku seronok kdg2 aku pun join hahaha...klu dh join mmg ssh nak berhenti sbb si zarif ni selagi tk penat dia tk nak berhenti main.Klu aku berhenti dia pasti akan menangis dgn tangisan yg melapau...tp klu dia rs dh puas,aku berhenti pun dia tk kisah.....baru 2 hehehe..masuk 3 patah riuk bdn aku...tkpelah utk anak....
                                          Rumah yg bersepah....zikry dan zarif..........





                                        

No comments: