31 March 2012

semenjak dua menjak

Assalammualaikum wbrkt....

Semenjak dua menjak ni aku suka ikuti perkembangan politik semasa hehehe...bkn aku nak bergiat dlm politik tp cuba memahami karenah politik...sampaikan tidak tahu mana yg benar mana yg salah.Mereka2 yg berpolitik ni membuatkan kita sbg rakyat mencari-cari kebenarannya.Haruskah kita diperlakukan begini atau mmg nasib sbg rakyat begini...Aku tk kondem kan mana2 parti yg berpolitik, kerana itu hak mereka cuma adakah mereka benar2 mahu memperjuangkan nasib rakyat.....aku pun tk tahu nak undi mana ni huhuhu....buat parti sendiri kot hahahah....pada pandangan aku tanggungjawab mereka terlalu berat tetapi mereka2 mcm memperlekehkan apa yg di pertanggung jawabkan keatas diri mereka...apakah mereka tidak memikirkan saat2 bila mereka mati,akan disoal semua perbuatannya....sedangkan utk menjaga keluarga sendiri pun masih byk kurang inikan pula utk menjaga rakyat bawah pimpinannya....entahla....akhir zaman.....


No comments: