11 March 2012

Jalan hujung minggu

Assalammualaikum wbrkt.......
Cuaca pagi ini redup sahaja....tiada tanda2 nak ujan,langit cerah.Mlm td aku td lambat....layan game sampai leka hehehe...padahal aku dh angkat zikry masuk bilik dan dh baring pun kt bilik tp laptop tk off lg....jd aku sambung lg main game.Walaupun lewat tido tp awal pagi aku dh bgn hehehe...aku tk tau nk buat apa....on laptop dgr lagu...tk lama zikry plak bgn jd aku ajak zikry g basuh kete dan moto.Cuaca redup...best skit basuh kete dan moto.Selesai basuh aku masuk umah dan ibu dh siapkan sarapan....zarif plak dh siap mandi.Aku sarapan dan lepas sarapan layan tv sambil baring dan tertido.....Aku kemas umah lambat hari ini......umah mmg cukup bersepah.Biasalah kerja 2 orang bujang dalam umah ni.Siap kemas aku besiap utk g berjalan2 bawa family....zarif dh sibuk nk berjalan je....asik jom...jom...jom...alan.Aku bawa family g klebang sbb nk cari sate celop(steamboat) tp tkde....cuti kot.Wife aku dh lama tk mkn sate celop...itu dia ajak cari.Tngok2 tkde jd tukarlah mkn bakso.Belasah je la...tp ok gak bakso dia....siap mkn ajak anak2 main kt tepi pantai....Dlm kul 6 bgerak balik....aku ingat nak beli citer kartun the lorax dan seefood tp aku dh lupa...jd tk beli.Nak sampai umah hujan betul2 lebat.....Sampai umah anak aku masing2 buat perangai.....dh tk tertahan sabar ni dptlah habuan masing2.Abg dapat lbh skit...adik kurang skit dr abg.Kena beri pengajaran skit.
Zarif yg dh pandai...semua org ditegur...merajuk dah pandai..

Mkn keropok lekor liat hehehe senget2 muka...mcm2 bunyi kuar dr mulut dia heheheh

Ni br bgn tido....tanya nak mkn apa,dia ckp tknak mkn....bila bakso sampai...eh dia pun nak,klu bab2 ada sup atau kuah,dia mmg suka.

Ibu.....bab mkn mmg maintain...dr dulu,kini dan selamanya huhuhuhu

Ibu,Zikry dan Zarif.....coming soon dlm perut ibu hehehehe






No comments: