29 February 2012

sinar fm

Assalammualaikum wbrkt.....
Siaran radio yg aku suka ikuti ialah sinar fm....kalau pagi2 tu sinar pagi mmg paling sukalah.Kt tmpt aku keje ada sebuah radio buruk hehehe setiap hari kami melayan sinar sampai balik keje.Sampaikan kawan keje aku,org cinalah suka gak dgr sinar pagi.Kadang2 dia ketawa sorang2...klu kami lupa buka radio pagi2 mesti dia on kan.Melayan celoteh krill,kak engku dan salih yaacob mmg mengelikan hati boleh buat kitaorg ketawa.Biasanya yg selalu kitaorg dgr segmen sinar pagi pastu abby fana dan last dj baru feeya...feeya ni best gak dgn suara dia yg sedap didengar dan celoteh dia melayan pemanggil2 yg agak2 gatal la gak hahahaha...kebanyakkan lelaki la huhuhu...tp best.Aku paling suka dia buat suara rock sbb segman dia rock kan....bila dia buat yeahhhhyeahhhhh dgn suara garau hahahaha kitaorg senyum2 huhuhu.Apapun syabas kerana membuat kitaorg terhibur hehehehe....





Cantik gak orangnya kan...comel huhuhuhu




Yg ni sinar pagi punya dj...mmg menyinarkan waktu pagi aku hahahaha






Akak ni pun best...skrg ni dh kak aji hehehehe....

Sinar fm ni best,masaalahnya nk dptkan siaran dia manyak susah wooo...sikit terkucil mesti masuk siaran lain..frekuensi dia sikit je....klu tk dpt siaran mesti kita cari sampai dapat...kdg2 bkn kita je,kawan kita yg cina tu pun tlg cari hahahaha.....apapun setakat ni sinar fm mmg best la...terbaekkkkkkk.....

No comments: