06 February 2012

Ngidam kot :)

Assalammualaikum Wbrkt.....
Semalam balik kg....dh lama gak tk balik jd wife ajak balik,aku ok je.Zikry paling suka la bila balik kg...jumpa atok dan nenek dia...aku dan wife pun dh lama tk jumpa mak dan abah.Bertolak petang,dlm kul 9lbh sampai kg.Ahad ptg balik melaka malam gak sampai....makan malam pun tapau je la.Hari ni ibu dan zikry cuti..ayah je yg keje.Ptg tgh keje ibu antar sms ckp,dia terasa nak mkn kek....dlm kotak fikiran aku mesti secret receipe...aku tanya ibu nk mkn kek apa hehehe....dia kata kek apa pun tk kisah janji sedap huhuhu....aku dh agak dh...aku tnya lagi kek apa yg sedap...dia kata kek apa2 la....aku kata tkde jual kek apa2,cuba cakap betul2....nak secret receipe  katanya...aku dh agak dh huhuhu....aku ckp siap2 la nnt abg balik kita g yer....Balik keje aku main jap dgn anak aku...ibu dh siap mandi tp anak2 tk siap lagi....aku mandi dgn mereka berdua....siap mandi aku serahkan pada ibu utk uruskan mereka...aku solat asar dulu.Selesai semua kita pun pegi SR kt tampin....beli tk banyak 5slides je...ikut selera ibu la...aku pun bkn mkn sgt...ibu ngidam kot hehehe....siap pilih aku bayar dan balik....kat umah mereka mkn kek...aku jamah la sikit...emmmm sedap huhuhu...pastu aku mkn nasi sbb ibu dh masak.Zikry banyak makan,suka aku tngok dia byk mkn...sedap kan,klu kek biasa dia buat main je bknnya mkn...lg satu kalau mkn kt umah byk sikit dia mkn klu mkn kt SR sikit je....yg banyaknya main je.
Kt kg.tepi sungai....

Sibuk nak bergambar.....

Bergambar gak.....


Wah sedapnya.....

Uiiiiii garpu pun nak telan ke huhuhu....



2 comments:

Anonymous said...

tq abg.. akhirnya tercapai gak hajat nak mkn kek SR yg sedap tu hehehe.. byk2 kek Chocolate Indulgence jugak yg paling sdp heheheh.. Bak kata Zikry.. sedap la yah hehehe.. Insyaallah ada rezki lagi lain kali kita mkn lagi ye hehehe..

Unknown said...

aah yg tu je yg sedap,yg lain kureng la kan...