13 February 2012

Semakin sihat

Assalammualaikum wbrkt....
Dah berape hari anak2 aku tk sihat...Khamis lepas aku bercuti balik kg utk selesaikan masaalah tukar nama geran tanah di kota tinggi.Hari itu sebelum aku nak bertolak balik kg,aku hantar wife aku dan zarif keklinik bersama zikry lah.Balik keje aku amik zikry,kemudian aku bawa mereka ke klinik....wife aku dan zarif kena demam.Selesai periksa kesihatan dan amik ubat,aku terus bertolak ke p.gudang umah adik aku.Dalam perjalanan zikry plak demam,bgn2 tido dia menangis minta ubat....dia kata dia demam,wife aku rasa dahi dia panas.Disebabkan dia tk amik ubat jd wife aku kasi ubat zarif.Lps mkn ubat dia tido.

Urusan utk tukar nama belom selesai sepenuhnya,maknanya aku terpaksa amik cuti bila aku dipanggil lg...lps tu aku kena selesaikan urusan2 lain bila selesai tukar nama....pening gak ni kalau byk amik cuti ni.Takpelah....tanggungjawab kena selesaikan.Ok...hari ini anak2 aku semakin kurang demamnya tp belum sepenuhnya....zikry dh boleh mkn..allhamdulillah la...zarif tkpe...dia demam atau sihat,makan tetap makan tapi klu zikry demam mmg tk nk mkn...tu yg buat aku dan wife risau.Kalau bab mkn ubat dia ok tkde mslh...adik dia plak yg takut.Wife aku pun dh ok...dh sihat allhamdulillah....cuma aku je la,batuk tk hilang dan urant serta sendi2 sakit2.Ubat dh abis tp sakit tk ilang2 ni...risau gak.

Wajah yg semakin sihat.....alhamdulillah....makin sihat makin menjadi2 perangainya huhuhu

Susah betul nk suruh makan ubat....baru sebut ubat je dia dh melarikan diri...tutup muka dgn barang..mcm2 hal huhuhu...lepas mkn ubat boleh ketawa......


No comments: