21 April 2012

Kemas

Assalammualaikum wbrkt.....
Hari ni balik dari kerja,rumah aku dh mcm tongkang pecah....aku malas nak kemas jd aku layan la anak2 aku dulu.Ibu letih...sian dia bawa anak dalam perut.Aku belikan jajan utk diaorg,sambil makan sambil tngok tv.Lama2 mata aku jadi sakit plak...makin lama makin bersepah.Mereka tahu main je,kemas tak reti.Aku srh zikry kemas mainan dia,dgn lembut aku srh dia kemas.Sekali aku ckp dia buat tk tau je....kedua kali aku ckp dia gerak sikit,ketiga kalinya aku dh tk sabar.....aku angkat tali pinggang kelam kabut dia kemas mainan dia sambil nangis....lama2 bersih umah heheheh....aku tk pukul cuma gertak je.Siap dia kemas mainan dia,aku pun sapu satu umah.....dah siap semua barulah sedap sikit mata memandang.Kena ajar skit,bkn tk kasi main....main la puas2 tp bila siap main kenalah kemas.
Si Zarif tgh pomen motor...iyer....iyer...o je huhuhu
                                         
Si Zikry plak amik alih.........
                                         
Dua org anak lelaki ku...akan dtg insyaallah lahir lg sorang hero....jd bertambah la geng utk sepah kan umah huhuhu......
                                                                                                                            

No comments: